Παρασκευή 16 Οκτωβρίου 2009

Εγκλωβισμός τουρκικού F-16D από Μirage 2000-5Mk2 με βλήμα MICA IR

Mια πολύ ενδιαφέρουσα φωτογραφία δημοσιεύεται στο τρέχον τεύχος του περιοδικού "Στρατηγική" στην οποία απεικονίζεται ο εγκλωβισμός ενός τουρκικού μαχητικού F-16D από τα νέα βλήματα υπέρυθρης καθοδήγησης ΜΙCA IR που φέρουν τα Μirage 2000-5Mk2 της Πολεμικής Αεροπορίας. Η φωτό προέρχεται από μία ακόμα ελληνο-τουρκική αερομαχία που σημειώθηκε στο κεντρικό Αιγαίο προ ημερών.

Πηγή: http://strategy-geopolitics4.blogspot.com/

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Από που προκύπτει ότι πρόκειται για τουρκικό F-16; Η βαφή του συγκεκριμμένου αεροσκάφους μάλλον παραπέμπει σε ελληνικό F-16 και σε ελληνοελληνική άσκηση.
Αντίθετα, σε βίντεο που έχει δημοσιεύσει η τουρκική αεροπορία, όπου ένα Mirage 2000 έχει πιαστεί στα σκοπευτικά ενός τουρκικού F-16 και εκτίθεται σε επανηλημένες βολές πυροβόλων (ενώ εκτελεί scissors με μικρή ταχύτητα, δηλαδή ελιγμό όπου κανονικά θα έπρεπε να έχει το πλεονέκτημα) δεν υπάρχει αμφιβολία ότι πρόκειται περί ελληνικού αεροσκάφους αφού οι τούρκοι δεν έχουν Mirage 2000.

Θα πρέπει να κατανοήσετε ότι, η ελληνική μυθολογία περί επικράτησης των ελλήνων πιλότων στο Αιγαίο, δεν μπορεί να πείσει τον αντικειμενικό παρατηρητή, τη στιγμή που η ελλάδα τρέχει και κλαίγεται διεθνώς, σαν βιασμένη παρθένα, παραπονούμενη ότι η τουρκική αεροπορία εκτελεί εικονικούς βομβαρδισμούς στο έδαφός της. Ο αντικειμενικός παρατηρητής θα σας ρωτήσει "αφού είστε τόσο μάγκες, πώς συμβαίνουν αυτά που συμβαίνου στο αιγαίο;"

Επίσης πρέπει να έχετε υπόψιν ότι οι τουρκικές διαδόσεις για την απώλεια του Ηλιάκη είναι πιό πειστικές από την επίσημη εκδοχή. Σύμφωνα με αυτές, ο Ηλιάκης καταρρίφθηκε από τον τούρκο από μικρή απόσταση, με αποτέλεσμα το τουρκικό αεροσκάφος να περάσει μέσα από τα συντρίμμια και να υποστεί FOD στον κινητήρα, με αποτέλεσμα την πτώση του. Ο δεύτερος έλληνας δεν μπόρεσε να παρέμβει επειδή και αυτός ήταν αμυνόμενος, με το δεύτερο τούρκο από πίσω του. Γι' αυτό το δεύτερο ελληνόπουλο δεν είδε και τίποτε. Ο πρώτος τούρκος διαπίστωσε τη βλάβη στο αεροσκάφος του και εξέπεμψε, οπότε ο δεύτερος άφησε το εναπομείναν ελληνόπουλο και έσπευσε προς τον αρχηγό του. Ο έλληνας απενεπλάκει επειδή δεν τον έπαιρνε να κάνει τίποτε άλλο, και ζήτησε ενισχύσεις, που ήρθαν με τη μορφή ενός δεύτερου ζεύγους ελληνικών αεροσκαφών.

Με δεδομένα τα ανωτέρω είναι δικαιολογημένος ο διπλωματικός τρόπος με τον οποίο οι ελληνικές κυβερνήσεις χειρίζονται τα ελληνοτουρκικά, πολλώ δε μάλλον όταν υπάρχει το προηγούμενο του 1974. Το 1974 οι καραβανάδες διαπίστωσαν ότι δεν μπορούσαν να κάνουν τίποτα και ζήτησαν πολιτική λύση. Συμπτωματικά και το 1922 οι πρόγονοί τους διαπίστωσαν κάποια στιγμή ότι τα είχαν κάνει θάλασσα και ζητούσαν πολιτική λύση.

Και σήμερα λοιπόν, θα πρέπει να επιδιωχθεί μια πολιτική λύση, που θα μας απαλλάξει και από το βάρος των στρατιωτικών (και όχι αμυντικών) δαπανών.

talws.334m είπε...

Οκ. Καταλάβαμε ποιός είναι και ποιός δεν είναι τρολ εδώ. Να κόψουμε αμυντικές δαπάνες ε? Εντάξει λοιπόν, όποιος κατάλαβε, κατάλαβε...
Όσο για τον Ηλιάκη, όποιος έχει δει το HUD του Νο.2 ξέρει.
Για τις γνώσεις περί αεροπορίας ένα έχω να πω. Πολλές φωτογραφίες μπορούν να αμφισβητηθούν αλλά μην το παίζουμε και ειδικοί. Eιδικά σε αυτήν που η βαφή είναι πεντακάθαρα τουρκικού F-16...

Το 1974 ζήτησαν πολιτική λύση γιατί η ιεραρχία έτσι πάει -δυστυχώς- για όποιον ξέρει. Δεν τη ζήτησαν επειδή δεν μπορούσαν να κάνουν τίποτα.

Να ξέρουμε και τι λέμε πριν το πούμε. Οι αερολογίες να λείπουν παρακαλώ.

Τραγικός απλώς ο ...κύριος από πάνω...

Ανώνυμος είπε...

Η συγκεκριμένη φοτογραφία είναι από simulator...

Ο Κ. Ιλιάκης δεν έπεσε απο αερομαχία (σήμφωνα με αυτήν την εκδοχή της κατάρηψης) αλλά κατά την διάρκεια που έκανε αναγνώριση του Τουρκικού RF-4. Ο δεύτερος τούρκος πιλότος δεν ήταν έμπειρος. Ο έμπειρος ήταν αυτος που έπεσε. Απο εκείνη την μέρα δεν ξανακάνανε οι Τούρκοι τέτοια αποστολή.

Το ποιος κερδίζει στο Αιγαίο το ξέρουν όλες οι χώρες που κάνουν άσκηση με ελληνικά και με τουρκικά.