Σοβαρό κτύπημα δέχθηκε η Αεροπυρόσβεση με την πρωτόγνωρη και αναπάντεχη απόλυση έμπειρων χειριστών γραμμής με τη λήξη της πυροσβεστικής περιόδου. Χωρίς καμιά προειδοποίηση το Ανώτατο Αεροπορικό Συμβούλιο αποστράτευσε (εντολή Υπουργού όπως μαθαίνουμε) ενεργούς, καταξιωμένους και έμπειρους χειριστές αεροσκαφών CL, PZL και Grumman χωρίς κανένα πρόσχημα.
Οι ετοιμοπόλεμοι χειριστές όμως ΔΕΝ αντικαθίστανται από τη μια μέρα στην άλλη. Δεν είναι ούτε υλικό για να το ξαναγοράσεις έστω και δανειζόμενος, ούτε δένδρο που θα το ποτίζεις και κάποτε θα σου δώσει καρπούς. Ο χειριστής αποτελεί το απαύγασμα μιας δύσκολης, επίπονης και πολύπλοκης διαδικασίας εκπαίδευσης, αξιολόγησης, απόκτησης εμπειρίας και πάλι εκπαίδευσης και πάλι αξιολόγησης σε έναν αέναο πολλών κύκλο ετών. Περνάει από δεκάδες επαγγελματικά κόσκινα, λιώνει περίπου δύο ιδρωμένες φόρμες τον χρόνο και αντιμετωπίζει καθημερινά τον ανθρώπινο εαυτό του.
Οι με τεράστιο μόχθο και κόστος αποκτηθέντες επαγγελματίες που ακροβατούν με το αεροπλάνο και μπαίνουν χωρίς κανέναν ενδοιασμό στη φωτιά ΔΕΝ είναι καθημερινοί άνθρωποι. Έχουν φθάσει σαυτά τα επίπεδα απόδοσης με πολύχρονη εμπειρία και εκπαίδευση, με συνεχή προσπάθεια και για τον λόγο αυτό είναι πολύτιμοι. Δείτε μια αεροπυρόσβεση με PZL και θα καταλάβετε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου