Κυριακή, 3 Ιανουαρίου 2010

Πολιτικό αεροδρόμιο και η Ανδραβίδα!


Δέσμευση Μαγκριώτη για το αεροδρόμιο Ανδραβίδας

Προχωρά η δημοπράτηση του, ενώ ο πολιτικός αεροσταθμός του Αράξου
ολοκληρώθηκε το 2007 και απέχει 20 λεπτά από την Ανδραβίδα ενώ πρόσφατα έγινε και Διεθνής. Αναρωτιέται κανείς ποιά είναι η σκοπιμότητα του εν λόγω έργου εν μέσω οικονομικής κρίσης, περικοπής των αμυντικών δαπανών και κυρίως σε μιά Πτέρυγα Μάχης στην οποία στεγάζεται το Κέντρο Εκπαίδευσης Αεροπορικής Τακτικής/Σχολείο Όπλων Τακτικής. Προφανώς το να προσγειώνονται αεροσκάφη με Τουρκικό νηολόγιο που τυχαία θα κάνουν στάση εκεί, δεν απασχολεί και πολύ το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων. Ελπίζουμε να απασχολεί το Υπουργείο Εθνικής (ακόμα) Άμυνας και το ΓΕΑ και την ΕΥΠ.
Είναι καιρός πια η ΠΑ να αντιμετωπίσει το θέμα της πολιτικοποίησης όλων των κύριων βάσεών της στον βωμό της ψηφοθηρίας των κατά τόπους τοπικών παραγόντων και να θέσει το θέμα της ασφάλειας και της εύρυθμης λειτουργίας της με τρόπο αποφασιστικό. Δεν είναι δυνατόν την ώρα που θα κατεβαίνουν τα τσάρτερ το ένα μετά το άλλο στην Σούδα, τη Νέα Αγχίαλο τον Άραξο, και οσονούπω και στην Ανδραβίδα, να έχουμε scramble προκειμένου να αναχαιτίζουμε το μέρισμα ειρήνης της Τουρκικής Πολεμικής Αεροπορίας! Ούτε να περιμένουν τα πολιτικά ά/φη να απογειωθούν και να προσγειωθούν τα μαχητικά της ΠΑ που θα έχουν προτεραιότητα. Η ασφάλεια πτήσεων πολιτικής και πολεμικής αεροπορίας δεν επιτυγχάνεται εύκολα όσο συγκεντρώνονται αεροπλάνα στο ίδιο
αεροδρόμιο.

Και φυσικά το κατά πόσο θα είναι βιώσιμα δύο αεροδρόμια στην ουσία ανταγωνιστικά σε τόσο κοντινή απόσταση μεταξύ τους, απασχολεί τους τοπικούς επαγγελματίες, τις αεροπορικές και handling εταιρίες στην Ελλάδα αλλά όχι το Υπουργείο.
Για να μην δούμε πτήση Σμύρνη-Ανδραβίδα της Pegasus, ούτε και μελαχρινούς τουρίστες με dslr φωτογραφικές μηχανές, καταγραφείς και Γερμανικά διαβατήρια δίπλα στο ΚΕΑΤ, άς εξηγήσει το ΓΕΑ στον κύριο Μαγκριώτη το πώς έχει η κατάσταση. Το Ελληνικό φροντίσαμε να το κλείσουμε
τοις Γερμανοίς ρήμασι πειθόμενοι, τα τσάρτερ δεν κατεβαίνουν στο πανάκριβο Ελ.Βεν. η τουριστική κίνηση πέφτει και η οικονομία είναι σε ύφεση. Αντί λοιπόν να φτιάχνουμε καινούριους αεροσταθμούς, το Ανατολικό υπάρχει ακόμα, με πίστα, διάδρομο, υπόστεγα, δεξαμενές καυσίμων κλπ. Άς προσέχαμε!
Το δημοσίευμα που ακολουθεί είναι από το www.thebest.gr
:

"Τον Υφυπουργό Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων κ. Γιάννη Μαγκριώτη επισκέφτηκε χθες το πρωί ο γραμματέας Ν.Ε. του ΠΑΣΟΚ στην Ηλεία Γιάννης Αργυρόπουλος, συνοδευόμενος από τον αναπληρωτή-συντονιστή του τοπικού συμβουλίου επιμόρφωσης Πέτρο Γιαννακόπουλο.

Η είδηση που προέκυψε, σύμφωνα με σημερινό δημοσιεύμα της εφημερίδας "Πατρίδα", είναι ότι σε αντίθεση με κάποιες φήμες που είχαν κυκλοφορήσει το τελευταίο διάστημα, η ηγεσία του Υπουργείου προχωρά με γοργούς ρυθμούς την ολοκλήρωση των διαδικασιών για τη δημοπράτηση του πολιτικού αεροδρομίου στην Ανδραβίδα.


Όπως χαρακτηριστικά τόνισε ο κ. Μαγκριώτης στους συνομιλητές του, το έργο συμπεριλαμβάνεται στον προϋπολογισμό του Υπουργείου με 25 εκατ. ευρώ και δεσμεύτηκε ότι μέσα στο ερχόμενο έτος θα ξεκινήσει η υλοποίησή του. Σε ότι αφορά ορισμένα διαδικαστικά προβλήματα που έχουν ανακύψει από το ΓΕΑ, λόγω των ειδικών συνθηκών που διέπουν τη λειτουργία των στρατιωτικών αεροδρομίων, θα ξεπεραστούν πολύ σύντομα, όπως διαβεβαίωσε ο κ. Μαγκριώτης.
Κατά την χθεσινή συνάντηση τέθηκε επίσης το θέμα της διέλευσης της Ολύμπιας Οδού από την περιοχή του Καϊάφα-Ζαχάρως, με τον κ. Μαγκριώτη να δηλώνει ρητά ότι το Υπουργείο έχει αποκλείσει την προηγούμενη χάραξη και εξετάζει άλλες εναλλακτικές λύσεις. Συζητήθηκαν επίσης κι άλλα έργα που μπορούν να δώσουν αναπτυξιακή ώθηση στο Νομό Ηλείας, όπως είναι η αναβάθμιση του λιμανιού του Κατακόλου.

Τέλος οι κ.κ. Αργυρόπουλος και Γιαννακόπουλος τόνισαν στον Υφυπουργό ότι είναι αναγκαία η άμεση στελέχωση του ΤΑΠ Πύργου και με άλλους πολιτικούς μηχανικούς, καθώς οι υποχρεώσεις είναι μεγάλες και το υπάρχουν προσωπικό καταβάλλει υπεράνθρωπες προσπάθειες προκειμένου να ανταποκριθεί στοιχειωδώς."

Πηγή: http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/5816
www.enkripto.com

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ναμην ξεχνάμε και το αεροδρόμιο του Μαραθώνα που μέσα σε έξη μήνες μεταμορφώθηκε σε χαβούζα για να μην πειραχθεί το παρακείμενο έλος.

talws.334m είπε...

Σε λίγο θα κάνουμε και διεθνή αερολιμένα την 114! ΤΟ παρακάνουμε....